påsk mina vänner

Vad lust jag har att skriva nuförtiden? undra vad det bror på. I'm tooo busy!! har inte gjort ett sketa dom två senaste dagarna, eller tre kanske om man räknar med idag. Firat påsk lite lätt, ätit massa påskmat, dock inte så mycket godis, får ta igen det nästa helg.

fredagen bjöd på långfredagsdansen och fest hos köff. ja vad ska man säga om den kvällen, kan inte säga att det blev för många öl men för mkt blev det på nåt sätt (?) minnet tryter rätt bra.. men men, tror jag hade kul iaf. träffa många av mina kära vänner. t o m nilsson som jag inte har träffat på braaa länge. thank you for the talk :) ett riktigt jävla fylleprat vart det in på småtimmarna där. men sånt är trevligt dä mä ibland. vi hjälpte koffan att slänga ut alla enormt fulla människor som däckat lite här och var sen blev det hemfärd och bums i säng. lördagen bjöd på maaassa sol, underbart väder. ganska så sleten men inte dålig på nått sätt. lördagen vart lugn, söndagen lika så, måndagen också.

mitt humör har inte vart det bästa idag. försökte plugga på förmiddagen, gick käpp rätt.. sprang en runda runt baggtjärn istället, då mådde jag mycket bättre. efter det vart det påskmat hemma hos niklas mor, riktig gott. snart ska jag bege mig till Linda och ta en promenad runt storfors med vov & vov :)

see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0