uppskattad egentid

måndag igen. känns riktigt skönt. ny vecka, nya tag. kände inte riktigt lika dant i morse. vaknade och ville inte kliva upp ur sängen. vakna med riktigt dåligt humör dessutom var jag trött fast att jag sovit i tolv timmar. det tar på krafterna att leva :) ville inte alls kliva ur bilen när N skulle lämna mig på praktiken för att åka hem till storfors igen. men humöret steg rätt snabbt, speciellt när Elin kom dit och gjorde mig sällskap. vi gjorde en varsin ansiktsbehandlig på varandra, hur skönt som helst. gjorde även en ansiktsbehandling på 86 årig söt tant :)

nu känns det riktigt skönt att få vara själv. bara bry mig och mig själv och ingen annnan, kan behövas. har ätit mig en äggmacka och lite fil nu, ska snart göra matlåda tills i morgon och sen ut och springa. efter duschen blir det soffläge resten av kvällen. då ska jag njuuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0