tisdag

jaa ni mina kära vänner. då har helgen passerat, och helg är det snart igen.

fredagen.. for hem till förs efter min praktik, sprang som en stöcken gris till tåget, var tvungen och stanna tills Ann hade gjort klart sina behandlingar så inte butiken stog tom. N kom och hämtade mig vid tåget så tog vi en sväng in till systra hans! det lila knytet är lika sött varje gång, t o m niklas såg sugen ut denna gång ;) efter det blev det tacos i STORA mängder, nåt man aldrig tröttnar på. senare blev det hockey och skit snack hos Linda&Jimmy :) en mycket trevlig fredag med andra ord :)

lördagen.. ja va tusan gjorde jag då. kommer inte riktigt ihåg, slappade och fick aldrig tummen ur tror jag till nåt vettigt. kvällen kommer jag dock ihåg, en del av det iaf. förfest hos marina och jonas med mycket trevligt sällskap. N och J skaffade sig en munkfrisyr som fick mig att garva hela kvällen iaf :p otroligt fula! efter att marina dykt efter jobbet kila vi ner till folkan och shejka loss lite. blev plötsligt illamående av nån anledning(?) så jag tog mig en nypa frisk luft, en ganska lång sådan. återvände aldrig in till folkan utan kilade upp till N på pam och fick mig en kebabsallad som räddade min natt.

söndagen... slöslöslösdag. inte så jävla pigg när jag vaknade. kollade film och tryckte en hel del onyttigt. en hederlig bakisdag. var även till mostra mi och gav henne en massage och fick mig en ansiktsbehandling, underbart.

nu har har jag haft praktik i två dagar, fått masserat och gjort lite spabehandlingar. det flyter på bra tycker jag. en dag kvar i morgon innan det är helga. på torsdag far vi ner till gbg på föreläsning, ska bli grejt. N har åkt till byn så jag får en helkväll med mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0