häärligt

här sitter jag i dimman! älsk har stekt hamburgare och osat igen hela lägenheten. idag var det torsdag mina vänner. har tillbringat ungefär 1,5 timme i skolan, kortis idag :) for hem till storfors och hämtade älsk för att kolla soffa och lite andra möbler. fixade även en praktikplats i khamn, kändes kanon! urtrevlig kille som jag ska få göra elevbehandlingar hos, och han lovade en MASSA kunder. GÖTT!

i morgon ska vi kolla lägenhet, jippi!! det går bra nu mina vänner, i morgon är det fredag och helg. ska bli skönt få träffa mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen visste inte du med hade blogg ;) hihi. Jo då ska vi ses gumman! chefen försöker krångla så jag inte kan åka hem men HELL NO jag ska hem! hihi...hör av mej! saknar dej med gummis..

2009-08-22 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0