onsdag javisst!

oj vad fort tiden gick. det har vart helg och snart är det onsdag. jippi! jahaja, vad har lilla Elin gjort sen sist? haft underbara dagar med älsk. att få träffa sin pojkvän efter så många dagar, när man är van att träffas varje dag, gör en såå lycklig :) önska man kunde få känns den känslan lite oftare! min helg då? fredag, kräftskiva istugan. HÖG mysfaktor vill jag lova :) lördag, utgång i KD med våra kära vänner Linda & Jimmy. kvällen startade hos Lindas föräldrar på wåxnäs, fortsatte snett över gatan hos Thomas och slutade på blå måne! En fantastisk rolig kväll må jag säga. Tack thompa!

denna vecka har fortsatt med ansiktsmassage och diverse skööna grejer :) idag fick vi en härlig aromamassage. Kvällen har jag tillbringat i kick back och v-steg. snart dags att hålla ett aerobic pass i skolan, så nu har jag satt igång att träääänat! det här med att göra flera saker samtidigt..är inte riktigt min grej :p prata, visa med händerna, gå med fötterna, hålla takten, hitta stora ettan? hjäälp. men vi har hyrt in proffshjälp ifrån elin, så det här ska vi fixa! ;)

godnatt mina vänner!



härliga Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0