onsdag

OJ vad jag är bra på det här :) dagarna har gått riktigt fort sen sist. tio gånger så fort som det gjorde i början av förra veckan. när jag typ dog av saknar varje dag. nu har det gått över. skönt när man kommer över den där gränsen lixom :) han är ju snart hemma dessutom mitt älsk. ska bli så JÄVLA jävla UNDERBART!!

jahaja, vad har fröken elin gjort sen sist? i helgen har jag ägnat min tid åt att hjälpa M&J att flytta till sitt nya hus. Det har packats, flyttats, skruvats och bärts. en MASSA! tror jag tyckte det var roligare att flytta än dom många gånger ;p i måndags var jag och hälsa på Fanny i kga, ett kärt återseende vill jag lova. igår var jag i öret med mami&papi, och idag har jag njutit av solen. tog mig en promenad runt storfors i morse, blev även en tur i spåret. det var VARMT så innåthelevete.

ikväll blir det en sväng ner på plan och kolla fotboll, efter det blir det kräftor och lin vin med mami&papi. gott det!





tvns tur att flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0