SAKNAR

jag vill inge mer nu! jag vill bara att han ska komma hem. jag längtar och saknar så jag går under idag tror jag. jag kommer äta upp honom på tisdag. då är han min min min!! underbart kommer det bli.

längtar faktiskt till att komma til KD brukar inte alltid göra det. hoppas de nya kurserna i skolan är roliga. i morgon är det bäst för dom att de bjuder på en mjukstart och en behgalig dag. annars kommer dom få med mig att göra! jag har faktiskt inte fått pussats på över två veckor nu :) då är man inte i balans. kl 18.00 ikväll kommer elin hem till mig. härligt med sällskap. då ska det handlas och mysas lite innan det är dags att krypa till kojs. i morgon mina vänner ska elin stiga upp kvart i 6. jag har inte gått upp före 10 på tre veckor nu. hur bra? inte bra.

ÄLSKLING KOM HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0