tisdag

då var man hemma efter en mycket härlig dag i skolan! en massa massa lera har vi dolat med idag :) nu skulle jag dock vilja åka till Storfors och lägga mig i sängen och kolla på film med älsk hela kvällen, men INTE det! kickback och v-steg är vad som står på schemat nu. har tryckt i mig en äggmacka och är fortfarande lite lätt illamående. malin tyckte nämligen att vägen börjar bli lite tråkig hem, så vi tog en annan väg. en mycket KROKIG(!) väg. hem kom vi tillslut iaf ;)

i morgon väntas inte en lika skön dag i skolan, fysen drar i gång, och den kommer nog dra igång ordentligt har jag en känsla av. på fredag kommer jag nog få rulla ur sängen. om jag ens tar mig upp.

längtar efter älskipäslkii!





Såhär fin blir man ! :)





här ligger vi allihopa som döda sälar. den ena drar stockar efter den andra ! =) 

Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va du är duktig Elin. Jag får dåligt samvete!

2009-08-25 @ 19:55:31
URL: http://www.iialinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0