Dermanord

Nu har jag gjort en beställning ifrån Dermanord, det är bäst att passa på nu när man får lite förmånliga priser när man går i skolan. Det blev bl.a. lite nya rengöringsprodukter, en saltskrubb, alg- och lermask och en påfyllning av massageoljor. Vet inte riktigt om jag hinner få beställningen under nästa vecka, så jag vågade inte beställa nåt solskydd. Får ta mig en tur till Sofimar i KD och inhandla lite solkräm. Jag kan verkligen inte ha någon annan solkräm än dermanords i mitt ansikte, jag är en sån där som får tiotusen finnar av alla andra solkrämer...å sånt vill vi INTE ha när vi ska bli bruna och fina :) Dessutom sitter den mkt bättre än alla andra krämer med massa onödigt skit i.

En maaassa bra saker finns med Dermanord!

Endast vegetabiliska oljor och oftast ekologiskt odlade - inga Mineraloljor eller syntetiska oljor.

  • Djurförsök förekommer inte och hudvårdsserien innehåller inte animaliska ingredienser
  • Super duper rena! Har man använt Dermanord ett tag skulle man aldrig falla sig in att smörja in sig med massa mineraloljor som bara förstör..
  • Miljövänliga dessutom, även nästintill helt okologiska.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0