lördag

Nu är det bokat och klart mina vänner, på söndag om en vecka far jag och älsklingen till Thailand. SÅ jävla UNDEBART. Det sprätter i hela kroppen :) Efter att vi bokat stiger biljetten med 3000 drygt, vilken jävla röta att det inte var någon som bokade före oss. pjuh! Sa ju att det stog Elin&Niklas på dom :)

Det var ganska härligt att vakna i morse. Att ligga där i sängen, vakna vid 8 och vara utvilad. Veta att man har en fullspäckad vecka framför sig med några härliga dagar i skolan, vaxningskurs (kunde inte passat bättre nu:D:), julklappsköp, julbord, kalas för mormor och packa väskan :) Just nu är jag alldeles för pirrig för att sätta mig med skolarbete, men jag har en del som måste göras innan vi åker. Men det är ju en hel vecka kvar ;) Nu ska jag sätta mig och planera julklappar i stället.







Uj uj va vi ska mysa här på kvällarna :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du till Thailand va kul! men är du inte hemma runt jul då? :(

2009-12-06 @ 16:58:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0