Onsdag

Idag har jag varit på processhandledning i skolan. vilket var mycket välbehövligt för min del. Jag missade desssutom förra gången så det var länge sedan nu. Jag har världens underbaraste grupp och världens underbaraste lärare. Skönt att lätta på sitt hjärta om hur man känner inför skolan och även sköna att lyssna på mina vänner i gruppen. Mona som vi har som "lärare" i processhandledning är helt fantastiskt. Hon ser allt så enkelt och gör att man själv gör det. Processhandledningen är något jag kommer sakna när jag gått färdigt skolan, något som alla klasser och skolor bör ha..

Idag har jag haft besök av Virre och Zeke :) Vi har lagat mat och masserat lite . Härligt at träffas efter så lång tid. Vi hörs knappt längre för båda här upptagna med sitt, men när vi väl ses känns det riktigt skönt. Det är så det ska va. Inga krav, bara härlig vänskap :)

Nu ligger jag i soffan och tar mig ett glas vin. VA? på en ONSDAG? Ja det var riktigt gott. Har varit stressiga dagar så jag tyckte jag förtjänade det ;p Snart ska jag göra iordning min mat inför i morgon, sen blir det sängen. Natti natti!



Tyson har funnit sig ett nytt bo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0