tisdag

Nu har jag krypt ner i soffan och tänker ignorera den stora bunten som jag borde titta igenom inför i morgon. N kommer snart hem och då ska jag göra en snabb genomkörare, har nämligen inte gjort en helkroppsmassage på flera månader och kom på att vi ska göra det på uppmasseringen imorgon. Borde kanske göra en idag ja.. 

I morgon gäller det, då smäller det, dagen med stort D, det stora provet vi har fasat över sen vi fick vårt kompendie i handen. I morgon ska hälsoterapeuterna i Sunne göra certifieringsprov i  klassisk massage. "Ta med er en frukt, men inte en för blöt en, för ni kommer inte ens få gå på toa". Jag som springer på toa titt som tätt nu när jag har börjat knapra i mig mina kosttilskott. Bra där!

Jag längtar bara tills detta är över. Jag vet inte om det kommer gå bra eller dåligt. Jag vet bara att det ska bli skönt att kunna koncentrera sig på någonting annat än denna certifiering. Jag har inte ro till att göra någonting annat för tillfället. Linnea i skolan idag, "Han räknar också ner dagarna där hemma så han kan få tillbaks sin fru" Jag förstår honom :) Det roliga är med mig att jag skulle kunna ligga här i flera timmar utan att plugga, men jag skulle inte kunna åka och göra nåt för det tycker jag inte att jag har tid med. Dålig jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0