fryken vad är det?

då har man intagit soffan idag igen då, och jag NJUTER. har ätit mig en skål risgrynsgröt och inväntar ett core pass. elin och jag hade en väldigt roande tågresa hem, anade väl att det skulle bli nåt sånt om vi höll oss vakna :p "ska vi ta en tur på tåget?" där brast det... ;)

nu har vi "kört igenom" hela kroppen och imorgon anar jag att det blir en helkropps... nej nu är det dags för lite spikmatta, kanske botar min huvudvärk som plötsligt fög över mig :/

Elin! här kommer vårat svar: "För att is ska kunna uppstå måste det vara minusgrader under en längre tid eftersom det är en så stor volym vatten som ska frysa. Det har det inte varit vid Fryken denna vinter därför att vintern utebilivit" det visste vi väl, kunde dom inte kommit med något roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0