helga mi!

har haft en riktigt skön helg i Storfors, den börjar lida mot sitt slut. ska snart fara hemöver KD med älsk.

I fredags blev kvällen hos Marina&Jonas. Vi blev inbjudna till dreas rockband, N gjorde succé må jag säga. M och jag hamnade nere hos gubbarna en svänga på några öl, säger som marina, mycket sentimental snack där. Vi fick väl nog av det tillslut och gick till våra gubbar. Vi hann med slutet på en oerhört dålig skräckfilm, sedan blev det lite mer trummor och sen sängen. Gårdagen blev det plugg med några små pauser hos M, till kvällningen blev det käk hos mor&far, rensvaksgryta med mos, så jävla gott! kvällen slutade med Seven Pounds,  Will Smith nyaste... Riktigt bra film!

Pratade med Fredrik en svänga nyss, så skönt å höra att han mår bättre. Han börjar komma tillbaks, det tog sin tid! Men det gör väl det kanske.

nej nu vill jag hem och slänga mig i soffan med älsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0