juvlig morotskaka

nu har jag ätit upp den sista morotskakan så jag är proppmätt.

elin & cathrine har varit här sen 11 tiden. vi har masserat varandra och haft det riktigt trevlans. vi gjorde en riktigt jävla god kycklingsallad. elin hade med sig hembakade frallor som passade perfekt ! :) och dina morotskakor var lika goda som vanligt :) nu vet jag inte riktigt vad som händer.. N har gått och lagt sig i våran lilla vrå, tror han ska sova? nu? va tråkig han är. men det kanske jag med borde, om jag ska orka hålla mig vaken på bion vi ska ikväll, som börjar 21.30. kvällstrött som jag är !

jag är lite sugen på att göra nåt riktigt kul. tror jag är lite sugen på att vara onykter. bara släppa loss och skratta åt såna där saker som egentligen inte alls är kul, ni förstår va? ha galet kul helt enkelt. nån som är på nästa helg? :)

vad ska man äta ikväll då. säger som elin, det snurrar bara thai i huvudet på en när man tänker på mat :)


Kommentarer
Postat av: Kela

den där fyllan lät jävligt rolig! hör av dig!!!! ;)

2009-01-16 @ 18:48:20
URL: http://kelakelakela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0