laddad

jahaja, då satt man här igen. datasladden varpå plats igen. men inte är jag lycklgare för det :p hehe. nej det var har vart riktigt skönt med en vecka utan dator, vilket jävla stressobjekt datorn är för mig ibland. vill så gärna hinna sitta där en stund så jag skyndar mig med nåt annat, eller så blir jag stressad över att N sätter sig där fort han kommer upp. får nog glömma laddaren lite oftare, för jag har inte sån självdiciplin på mig själv att jag kan låta bli den.

nu är det lördag, igen. går så sjukt fort! skönt det men helgerna går ju dessvärre lika fort. N är iväg och tävlar idag, han åkte före 5 i morse. så 20 över 4 i morse var jag uppe och gjorde lite mackor till han :) sen somnade jag om gott och vaknade för en liten stund sen. 

igår var vi i Storfors och hälsade på Milla, gaaah så söt :) hon sov och åt 99 % av tiden vi var där så vi hann inte klämma så mycket, men nästa gång :) nej nu är det dags att ta tag i dagens sysslor, för om en stund kommer Lena! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0