nejnejnej

"söndags" ångesten börjar redan krypa över mig. inte för att det är söndag idag men det är sista dagen på lovet.. ska väl kanske inte försöka tänka för mycket på det och njuta av sista lediga dagen istället. det är snart helg igen :)

det är alltid jag som kryper under täcket, det är alltid jag som pussar godnatt, det är alltid jag som vill komma nära hela tiden.. ja jag vet han är kille, men va faaan. är det så jävla svårt. men det är väl JAG som inbillar mig som vanligt, hittar på eller bara pratar strunt.... gaaaah. 
 
va ska man hitta på idag då tro...?

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Tycker om dig vännen!

2009-01-06 @ 13:38:08
URL: http://cathriinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0