today

Mitt huvud är slut för idag. får inte in nåt mer tror jag, läser och skriver men kommer inte ihåg ett skit. Det fattas nog lite mat också. Var hos Elin förut och fick mig en taktil massage, helt underbart, behövde verkligen det. Skulle behöva några i veckan nu men det finns det ju inte tid till...

älsk håller på att sätta ihop en byrå, det börjar likna nåt nu. Men det slinker ut en och annan svordom lite då och då så jag tror  inte han är värst road :p Snart så får han ge sig så vi kan åka och handla lite thaimat, är riktigt utsvulten. I morgon har jag taktil uppmassering, wish me luck! Men jag tror inte det ska bli nå större problem.

Nej nu lär vi iväg, måste göra matlåda tills i morgon också, fuck :(

Kommentarer
Postat av: Marina

Lycka till ! Puss

2009-01-27 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0