nej inte söndag idag! blä.

å hej å hå va det snurrar och går. känner mig överkörd av ångvält. va hände? bara för at man vill ha lite kul med sina vänner så får man sitt ett jävligt straff, baksmällan! snällt, jävligt snällt! av nån anledning dunkar mitt huvud sönder i tusen bitar snart, min hals känns som sandpapper. det problemet kan jag tack björta för :) för fyy fan va kul vi hade! det regna visst lite ute, som OM vi brydde oss om det när det väl gällde.

lite senare gled vi ner på statt, gled dessvärre inte in :p men in kom vi efter en bits kö några karlskoga skadade människor. väl hemma, efter en korv på statiol (:D) slänger jag  mig in i en varmdusch, såå jävla skönt. får ett meddelande av en ledsen, arg och förtvivlad N, hans skjuts vill inte komma och hämta honom längre. han ringde upp lite senare och var påväg knatandes hem..tror ja somnade med han i örat. jävla skit, vi ville verkligen vakna med varandra, han åker ikväll igen. BAJS! om det inte snurra så förbannat skulle ja ta bilen och hämta han. han fick iaf sova i en nybäddad säng och en skiiiinande rent lägenhet :)

♥ tack kela, linda och jonas! ni gjorde min kväll underbar! okej, björta hjälpte till lite grann:) nu är det dags för frulle...  


det var dåligt med bilder igår, men några fick jag med :)




Linda har tagit ett stort kliv in i dimman ;)



Grabbarna i soffan



är riktigt nöjd efter björtas spelning där det diggades rejält ;)



Tror sussane precis hade gett mig sig till en korv på statiol, glaada blev vi :)

kela, kela, vart är du kela? inga bilder på kela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0