tisdaghärligatisdag

mina burgare blev en succé! haha. både N och karim gluffasade i sig några stycken ;) Niklas älskar karim och karim älskar Niklas, vilket kommer resultera i en FET  hund. Du har väl gjort några hamburgare till karim också va? INTE?! det ligger alltid lite kvar på niklas tallrik efter att han har ätit, för att karim också ska få smaka på min goda mat tycker han. igår fick hon dessutom lax och räkor av mig som höll på att bli gamla, hennes favorit.

idag fick jag för mig att det inte var någon sol ute, så jag kunde hålla kvar älsk en hel halvtimme efter att klockan hade ringt. sen märkte vi att solen visst sken, fort upp och högg in på frullen. efter det blev det en rask promenad/spring tur. myyycket härligt.

N for iväg för att träna, sen blir det en sväng till krillehöla. N måste till vidriga ams, jag följer med för att få thaikääk :D tror vi sänger förbi lungsund på vägen hem och tar oss ett dopp. årets första för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0