bla bla bla

hej mina kära vänner! då var man tillbaks till skolan igen, sista dagen innan vi går ut på LIAn! våran praktik som vi ska ha i 4 veckor. vilket jag ser fram emot vääldigt mycket! ska bli skönt att få sova lite på mornarna, slippa pendla framförallt!

Har haft en ganska så lugn helg, kunde vart bättre, kunde vart sämre.. är glad att en ny vecka har påbörjats :) en hel del film och bara massa slapp har det blivit. igår var vi på ambulansen på studiebesök, det var ju kul..typ.. sen blev det massage med cathrine och senare en tur till storfors, igen :p glömde mitt massagekompendie som jag kommer ha stort behov av nu när vi ska till strömstad i helgen och jööbb!

är inte så sugen på att sitta inne i vårat enormt instängda klassrum när solen skiner ute, hoppas på tidigare hemfärd så man hinner ut på en långpromenad. har beställt färdig lagad lassagne tills jag kommer hem av älsk :) gött det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0