triggat

hej alla mina tusen bloggläsare!

det var ett tag sen jag var här inne och tjöta lite. har varit vääldigt upptagen med det ena och det andra :) har haft en triggepunktsvecka i skolan, aj. men så lärorikt! nu kan jag börja knåda på riktigt.. riktigt kul! har varit en bra vecka förövrigt och en mycket bra helg. och snart är det dags igen ;) gött det. funderar faktiskt på att ta helga redan NU! behöver fixa praktikplats i morgon så jag skippar nog klassmötet.. sorry mates.

nu ska jag ta att jobba lite med armbågen och leta triggepunkter på N, men stort nöje :) sen blir det söffa, voliodag idag, skönt det!

ser fram emot lördagen så det sprätter i bena på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0