tisdag

har varit ute på den skönaste promenaden på länge. har suttit inne hela dagen och pluggat, så luft var det mest nödvändiga jag behövde. varmt och skönt var det, hade bälla med mig i öronen hela vägen också. fick ett utbrott på älsk för att han inte ville följa med innan jag gick, ditt lata jävla arsle och så small dörns igen :p när ja kom hem var det diskat, undlanplockat och kvällsmaten var framställd, ibland är du allt litte söt! ;)

va folk det var ute på varenda uteservering, på en tisdag? vädret lockar verkligen ut folket.

har inte varit i skolan idag heller, ibland har man inte någon lust. är ledig resten av veckan, vilket kommer behövas till allt pluggande. har fått en hel del gjort idag också. i morgon ska jag även till kga en sväng och träffa kela! luncha på stan ska vi göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0