denna klocka alltså...

fan va sjukt. Kursen idag var mellan 10-16. Det fanns inte några klockor på väggen där så det var en tjej som höll reda på tiden. En annan deltagare var tvungen att smita vid halv 4 så hon blev tillsagd när klockan var dags att åka. 5 i 4 säger tjejen som har koll på tiden att nu måste vi börja sluta. Väl hemma i Khamn ringer jag Emma, är nästan hundra på att vi bestämmer att vi ska träffas vid maxi kl 5. Kollar på micro klockan och tänker vad bra att älsk har ställt om klockan, för den har gått en timme före. Hemma från maxi kollar jag på data klockan, den visar 17:00, kan inte stämma tänker jag, kollar på Ns mobil, också 17:00, "Varför har du ställt om alla klockor älsk?" Heelt säker på att klockan är 18, eftersom jag var och handlade med emma 17:00.

Nu har jag kollat text-tv och tjejen som hade koll på tiden måste ha tagit fel på en timme och förvirrat mig totalt. Hungrig som jag är trodde jag att jag var helt kocko i huvet.. Men klockan ÄR ju faktiskt bara kvart över 5. Skönt! haha, ibland kan tiden förvirra en bra mycket. Det märks att jag har stort kontrollbehov när det gäller tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0