söndag

Har intagit fotöljen efter en god söndagsmiddag.. Ikväll blev det ungsstekt kycklingbröst med klyftpotatis, sötpotatis och en papayasallad. Båda N och jag befinner oss i paltkoma och ligger och jäser just nu.. Kvällen igår var riktigt härlig. Tacopaj, lite vin och bada tunna, hur mysigt som helst! Tack vänner!

Idag tog jag mig en promenad ut till skärgården för att hämta bilen hos Emma & Holma, efter det blev det lite lunch och senare kalas hos brorsan, gamle broder blir 26 i veckan! 



OM dom trivdes? Oh ja.





Ännu mer när chipsen flöt runt..

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en trevlig lördagkväll gumman! Men ta gärna bort korten på mig!! Jag ber dig, snälla!! Puss puss!!

2009-11-16 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0