Fredag

Fredag kväll har dykt.. Sista praktikdagen för detta år är gjord. Och hur känns det då? Vet faktiskt inte. Jag är väldigt delad med att komma tillbaka till skolan. Har inget emot att få träffa alla härliga klasskamrater igen och få certifieringen gjord, men usch för de långa dagarna. Mår aldrig bra ut av att gå upp sådär fruktansvärt tidigt.

Har iaf haft två riktigt bra veckor hos Micke med Cathrine. Man har mått riktigt bra av att vara där! ♥ Idag blev vi bjudna på lunch sedan smet jag och Cathrine iväg. Blev ett besök på IKEA och en snabbis på bergvik. Hann göra av med alldeles för mkt pengar. Ikväll har jag tränat och pysslat med lite adventsfint, nu är det göör mysigt här hemma:D Synd att jag inte har någon älsk att mysa med ikväll, men jag har ju iaf tyson. Han vill dock ligge i sin papperspåse som han har lagt beslag på och inte hos mig. N fick åka iväg och jobba i Södertälje hela helgen, skönt för honom!




Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Haha, gose-kissen :D

2009-11-27 @ 21:28:56
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0