kväll

vilket blådväder det var ute, snorhalt var det också! Tog mig en promenad i mörkret, får alldeles för lite luft om dagarna. Ser knappt ljuset heller, har mitt lilla rum nere i källaren där jag masserar. I morgon ska jag försöka ta mig ut på lunch en sväng.

N och jag provade sushi stället här i Krillehöla på lunch idag, gud så gott. Dock inte lika gott som Happy Kitchen i KD, men nog så gott för att stilla vårat sushi begär :) Vi ska få tummen ur någon dag och göra vår egen, är ju så jäkla dyrt att köpa! Och matvrak som vi blir inte mätta på dagens..

Nu ska jag ta och dricka mitt lakrits te som jag fick som tack för att masserat Ns fötter och armar. Helst skulle jag vilja ha en fet chokladkaka. Varför detta sug??





Den här brickan skulle jag inte tacka nej till..


Kommentarer
Postat av: Lesly

åhh gött med sushi, nästa vecka börjar vi också en kost kurs fast utifrån ett österländskt perspektiv, och kommer säkerligen att få göra sushi. Dem flesta recepten på min blogg är GI eftersom att jag lever efter det :P Vad roligt att du ska till LOKA, vi har lite samarbete där,hade vattengymnastik där i ledarskaps kursen. Massage är nog det bästa inom hälsan. Får ni läsa massage kurser också?

2009-11-03 @ 22:41:27
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0