måndag

egentligen borde jag sitta och plugga nu, men istället sitter jag och plågar mig med att kolla på sista minuten resor till Thailand. Jag har sån utomlandsfeber så jag nästan får ångest. Jag har inte fått stilla mitt resesinne detta år och det börjar kännas.. Ge mig några veckor så vi kan åka snälla! Det lutar ganska mycket åt praktik utomlands nu kan jag lova.. bäst att börja kolla upp detta så det blir av. Gaaah! Sol, stränder, god mat.. skulle inte sitta helt fel nu.

Första dagen i skolan avklarad. Var inte alls så trött i morse som jag trodde att jag skulle vara! Nej några minuters pluggande får det allt bli innan jag stänger kompendiet för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0