måndag

måndag igen... är inne på min 6:e vecka på praktiken, hur sjukt fort går det inte? Vaknade helt slut i morse efter en natt med äckliga mardrömmar. Hatar att drömma så verkligt! Älsk den godingen drog sig upp med mig och gjorde mig sällskap vid frukosten ♥ Startade dagen på praktiekn med att massera min handledare Lars. Kul att få sån positiv feedback ifrån någon som har jobbat som massör i så många år. Mycket tack vare honom vill jag påstå. Livet känns bra härligt när man utvecklas och känner att man har hittat rätt.. JAAA va gött :)

helgen då? Fredagen var riktigt trevlig. Blev en riktigt mysmiddag med famlijen och Lena, kvällen på Taverna har också helt okej. Eller den var helt okej tills Elin tyckte laktrits shottarna var alldeles för goda och glömde helt bort att sprit inte är min starka sida. Det hände nåt den sista halvtimmen som gjorde att jag inte mådde allt för bra resterande 24 timmar. Hmmm. Dåligt gjort av mig! Hela lördagen försökte jag bli människa igen, träffa Rille i kga vilket var riktigt härligt. Dig har jag saknat! Blev även ett kärt återseende med Malin, ses till Jul vännen! :)

Nu blir det att mysa ner i soffan och vänta på att älsk ska komma hem ifrån träningen. ♥



Kommentarer
Postat av: Malin

japp till julen kommer jag hem och är hemma lite läängre :P saknar alla er godingar där hemmma! <3

2009-11-09 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0