onsdag kväll

SnööööÖ! Fick gå hem efter praktiken idag vilket var väldigt skönt, å gud så mysigt med lite snö! När jag kom hem ringde N och sa att jag får sova själv inatt för han hade inte kunnat byta däck, så det blir är alldeles för halt att köra hem ikväll. Det hade jag absoluut ingen lust med, då var han värd en rutten gurka ungefär. Nu har jag ätit mat, lagt mig i soffan och inväntar Greys, gör han helt rätt att stanna där han är ;p

När blodsockret börjar dimpa kan Elin inte ta såna där saker så himla bra :) Nu är jag nöjd över min kvällsmat och livet känns mycket lättare ;) Första natten ensam i lyan dårå!





En sallad med lufttorkad skinka, fetaost och egengjord guacamole.
Majskolv till efterrätt, finns nog inge godare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0