tisdag

sitter här och drömmer mig bort.. pratade resor med en kund förut och jag fick tillbaks mitt ressug nåt enormt. Det är inte så svårt att locka fram det hos mig precis. Det känns så befriande att jag är klar med skolan i april och har ingen ting planerat några månader frammåt. Jag kan göra precis vad jag vill! N är lika sugen på att åka utomlands som jag så det skulle vara gööör gött om vi kunde komma iväg någonstans. Antingen åka iväg och jobba, eller jobbar hemma först och sen åka iväg på lååång semester. Fan va underbart det skulle vara..

Det bara pluppar upp maassa idéer om framtiden :) Nu ska jag krypa ner hos älsk och njuuta. Skulle sitta fint med nåt götter också. Längtar tills helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0