Torsdag

idag är en sån där tom-i-huvudet dag.. Får inte tummen ur att göra någonting. Blev en kort dag på praktiken idag. Masserade Micke en stund och blev stucken i fingret av Gunnar :) Han testade även lite kinesiologi på mig.. allting stämde som har påstod och kunde läsa av. Skumt det där, men riktigt intressant.

Älsk kom och hämtade mig på praktiken vid lunch så vi tog en runda på stan, ingandlade lite jul/adventsprylar men inte så mkt mer. Fanns ingen energi till att hitta allt det där vi skulle tyvärr.. men det får bli en annan gång. 
Ikväll har jag pysslat med lite adventspynt och knådat Holma en sväng. Nu ska jag inta soffläge och njuta av livet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0