flyttflyttflyttflytt

jag är slutkörd mina vänner. flytten pågår förfullt. mina underbara broder tapetserar för fullt med älsk som första assitent. pappa skruvar, mami och jag handlar, plockar och fixar. har krånglat en del med vårat sängpaket till sovrummet, men som tur är har jag älsk som står på sig när det gäller sånt där, så på måndag kommer de hem till oss och monterar sängramen som vi kommer ha till låns några veckor.

har varit en tur till taverna och hälsat på våran kära pizzabagare Ricco, men vi båda två höll på att slockna så det fick bli en "körning" hemmåt :) när Ricco kör hem oss säger han att han ska bjuda på ett gott skratt. "ibland kan blattar vara riktigt roliga när de lagar bilar" säger han... när han ska spruta spolarvätska på rutan sprutar det rakt fram på vägen istället, typ som ett strykjärn, haha. ja dog av skratt.

nu tar vi natta, i morgon ska det sista flyttas och även ett ikea besök blir det nog. GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Guu vad roligt =) Hörde av mormor att ni höll på att flytta in. När får man bjuda in sig ? ;)

2009-10-05 @ 13:07:10
URL: http://mejmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0