måndag

hej mina kära vänner. nu har jag slagit mig ner i soffan efter en härlig måndag. Har haft riktigt bra massager på praktiken idag. Lena och Cissi var hos mig på eftermiddagen, alltid härligt att få massera sina nära&kära. Efter praktiken kom min saknade Cathrine hit, vi pratade en del om vårat kostarbete vilket jag tror kommer bli göör bra. sen blev det en del snack om framtiden och nutiden :)

har gjort en ordentlig rengöring av ansiktet, med lite peeling och lermask, behövs nu i denna årstid. min hy gillar inte när det slår över till höst, bläää! nu ska jag försöka leta fram ett gott recept på bröd, dags att ta tag i brödbakandet som jag tänk sååå länge. finns det något godare än nybakt bröd?


Kommentarer
Postat av: Lesly

Ja visst verkar det som att du har praktik :) Jo vi använder också dermanord, är det den leran du hade på dig denna dag? Min hud eller håret gillar inte heller vinterkyla! ush :P

2009-11-03 @ 20:22:05
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0