Min helg

Vad har Elin gjort i helgen då?

Fredags, slängde mig i sängen efter praktiken vid 4, helt slut i händer och fötter. Bälla gjorde mig sällskap i örat någon timme under min vila. N hade en massa besök som jag inte ens orkade hälsa på. När jag hörde att skocken gått drog jag mig upp och ut till älsk. De hade planer på bowling som även lyckades locka mig. N och jag åkte ner till stan, käkade och mös lite på The Pub, gick vidare till bowlingen där Patrik, David och co roade sig med att kasta klot. det blev en trevlig kväll med en del öl och rosa pantern, mumma :) Den slutade på mastis och med en välbehaglig promenad hem.

Lördagen, vaknade rätt sletna båda två, blev kvar i sängen till kl 1, inte likt oss, men det var skööönt :) resten av dagen låg vi i soffan, städade lite och åt nog bland den godaste tacos i mitt liv. Vi är inne i vårat hundsug igen, så det blev nån timme till att kolla på klipp och bilder på de fantastiskt söta hundarna vi vill HAAA! en sån som vi SKA ha, men en annan dag :)

Idag har vi målat lister och pysslat lite, N skjutsar tillbaks Patrik till byn som har lånat bilen. Snart ska jag ställa mig vid spisen och laga lite kotlett och kantarellsås. Guuuu va gött.

Hoppas ni haft en lika skön helg som jag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken härlig helg! =)

2009-10-19 @ 14:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0