torsdag

torsdag idag, snart fredag. snart är veckan slut, snart en ny vecka, som snart tar slut. STOOOOOPPPP! jag hinner inte med riktigt.. allt är så bra som det är just precis nu så jag vill stanna upp här ett tag. Har "förlängt" min praktik period hos Lars på badhuset, känns bra. Får in hur mkt bokningar som helst så det är väl kul om de fåt fortsätta att gå hos mig som de önskar! :)

älsk står i köket och gör fläskpannkaka. hoppas det smakar, för jag är vrålhungrig! men det gör det nog. jag längtar tills klockan blir läggdags, så vi kan krypa ner i våran underbara säng i vårat underbara sovrum, I löööve it :) I morgon börjar jag 11 och slutar 16, en bra fredag det :)

Byebyebye!





tror ni att den kommer se så här fin ut? det tror jaag :D


Kommentarer
Postat av: Lesly

åhh fläskpannkaka lät spänande, hur gör man det? Vad roligt att du hittade till min blogg. Hälsoterapeut alltså :D Vart är den utbildningen? Så vad läser du för rolig kurs nu? Praktik i Spanien Åhh vad avundsjuk jag blir! Hahaha! Har inte du praktik då? Hade så bra!

2009-11-03 @ 20:19:39
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0