torsdag

hej mina kära vänner. jag är fortfarande väldigt stressad, jag vet ju att jag inte behöver vara det. det ordnar sig alltid tillslut, och det brukar inte vara någon panik islutändan.. men flytten har gjort att man fått så mkt oregelbundna tider, dålig sömn och mat. då hamnar man lätt i obalans. ska skärpa mig nu på momangen! klok jag lät då....

hade en riktigt pissig morgon, men som avslutades riktigt härligt på praktiken. finns inget bättre än nöjda kunder när man är lite sleten. det ger en ENERGI! älsk har varit och handlat, blommor stog på bordet när jag kom hem och nu lagar han mat. tack för det hjärtat ♥

saknar mina kära klassvänner! hoppas ni har det super på praktiken allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0