måndag

älsk och jag har varit ute i skogen och plockat trattisar i massor, även några gula :) vi trampade runt i skogen i två och en halv timme tror jag, hur skönt som helst. nu sitter jag och rensar skiten, då ångrar man nästan att man plockat så mkt svamp.

flytten blir inte förns på torsdag som det är skrivet, vi hade hoppats på att få börja tapetsera lite tidigare. men men, är ju egentligen igen brådska. det kommer hinnas, och det kommer bli såå bra! :) nej nu ska jag ta dom sista svamparna och sen inta soffläge tills älsk kommer hem från träningen. gooood byyye!





en märklig guling som trivdes på en sten


en märklig svampplockare som jag stötte på bland granarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0