onsdag

dagen har varit låång men gått himla fort och har varit mycket bra. Jag trivs bättre och bättre här i Sunne hos min vän Emmskit :) Underbart att kunna gå upp vid 7 och komma hem jämt efter 3.

dagen har bestått av en heldags undervisning i fett, fett och fett, även lite protein :) efter skolan tog vi tag i vårat aerobic pass igen och gjorde några kickback och v-steg. kommer bli så braa det här! hemma hos emma gjorde vi god thaikyckling innan jag och Camilla promenerade iväg till spa. där blev en flummig genomgång av gymmet, minst sagt ;) men nu är vi så duktiga såå.

i morgon är det torsdag och det är lika med helg för min del. ska bli gött det! långhelg är aldrig fel. dags att bädda upp soffan och vänta på att emmis kommer hem. gonatt mina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0