en tyst torsdag..

En mycket trött Elin har precis kommit hem till mamma&pappa. Blev inte många timmar inatt, upp tidigt till praktiken men där orkade jag inte stanna mer än någon timme. Att gå och lägga sig och sova mitt på dagen är inte riktigt min grej, men jag orkade inte hålla ögonlocken uppe längre. Vaknade en aningen förvirrat nån timme senare, blir alltid så himla förvirrad när jag sover på dagen.

Har varit nere hos farmor nu, hon har ett starkt hjärta hon! ♥ Nu ska jag snart krypa ner i sängen här, saknar Niklas så det börjar krypa i kroppen på mig. Hoppas han kan ta sig hem så smidigt som möjligt nu när inte flygen går, tur att han är i Sverige ialla fall! Lider med alla som inte kommer iväg på sina resor eller får en vääldigt lång och jobbig väg hem.

God natt alla kära ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0