Fredag

Idag är det en sån där dag "ta tag i saker och ting-dag". Har hållt i gång sen tidigt i morse att fixa med en del papper, sorterat bland alla skolpapper, sökt en del extra jobb. Nu hamnade jag i soffan och motivationen har sakta men säkert pysit ut. Tror jag behöver lite motion och luft för att fortsätta. Ska försöka få ihop ett ordentligt personligt brev till mitt cv idag, hur det nu ska gå till vet jag inte.. Första meningarna är svårast.

Igår var jag och Linda på cirkus Möller i Karlstad, gullet bjöd mig på en biljett. Visserligen en gratis biljett men hur gulligt som helst ändå ;) Och det var roligt! Ruuumpa, alltid lika roligt, hehe. Kan vara lite trögskrattad ibland men live blir allt mycket roligare. Fick lite kvalitetstid med min skrutt som inte blir så ofta längre när båda har fullt upp med sitt. Men det ska det bli ändring på till sommaren. Oj vilken sommar vi kommer ha :)

Nej nu är det dags att fylla på med lite mellis. Magen skriker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0