Måndag, en härlig sådan :)

NU känns det på riktigt. Nedräkningen har börjat och det är riktigt, ritkigt j-vla nära. Pjuh! Idag har vi redovisat våra LIA platser, praktikplatser för er som inte är KYare, himla kul att höra vad alla har pågång. Om jag var taggad förut så är jag dubbelt så taggad på att få ta examen och starta mitt eget! Underbart. I morgon är det en lång dag med två prov, sen är det bara nerför :) Vi har härliga dagar framför oss ky08ht!

Har precis varit ute på en löptur, knät och jag var inte överrens idag. Dumma du. Det svider i plånboken om ett par sulor måste gjutas, vilket det lutar åt. Ska ge barkbanan en chans först. Är den snöfri nu? Borde den vara. Nej nu är det dusch, plugg och käk som väntar. Snart kommer älskii hem också efter sin träning.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0