Söndag

Jag vaknade med halsont och huvudvärk i morse. Är det mitt straff för att jag brukar gå runt och säga att jag aldrig blir sjuk? Och när folk säger att "säg inte sådär för då blir du ju sjuk snart" så säger jag att det blir jag inte alls det för att jag blir aldrig sjuk! För det blie jag aldrig. Det var ett tag sen jag sa att jag aldrig blir sjuk, men detta är väl straffet då. Dom sparade sig till examens veckan och tänkte HAHA där får du. Inte för att jag vet vilka "dom"  är, men det känns som att dom finns. Ja ni kanske märker att inte allt är riktigt som det ska, det var nog lite svårt att hänga med där.

Bara febern försvinner så ska nog det här bli bra. Det finns lixom inte att det inte kommer bli bra. Jag SKA fira min examen med min klass den här veckan. Eller vänta, kanske bör vara lite mer ödmjuk. Jag hoppas verkligen jag kommer kunna fira min examen denna vecka tillsammans med min klass. Jag lovar att aldrig mer säga att jag aldrig blir sjuk.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0