Söndag

God morgon mina vänner! Jag försöker vakna till lite efter en nästan sömnlös natt, hade inte riktigt tid till att sova. Jag har precis tagit mig en lång och varm dusch, med sällskap av Pingu :) Han gillar att försöka fånga strålarna, haha. Helt genomdränkt är han nu lillen :) Om en liten stund ska jag knalla bort till brorsan ochs en vidare till morbror Anders och Kicki. Tjocka släkten är bjudna på brunch, mysigt!

I eftermiddag blir det nog långpromenad i skogen, hoppas inte det blir nåt regn. Jag har längtat till skogen nu hela veckan! Om en vecka är vi i Spanien, jag har en härlig vecka framför mig med härlig längtan till värmen :)



Kommentarer
Postat av: Lesly Valencia

God morgon! :) Roligt med kurs i Finsk massage, jag har också hört att den är mycket hårdare jämfört med svensk. Så det stämmer alltså :P



Har du praktik nu under sommaren som du har fixat själv eller för utbildningen är väl slut om jag kommer ihåg rätt? Bara nyfiken :P hehe



Hade så bra! Kram

2010-08-16 @ 09:16:29
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0