3 veckors semester bokad och klart

Okej, jag börjar nästa känna igen den här känslan av att göra något väldigt impulsivt, eller som vi egentligen har planerat ganska länge men idag fick vi kvitto på det hela. En resa till Thailand är bokad och betald, den 27:e flyger vi till Bangkok och blir borta i TRE HELA VECKOR! Hur underbart? Det är en hel del som måste fixas nu med företaget och allt innan vi åker, men det är bara roligt och bra att få det gjort. För när jag kommer hem är veckan fullbokat, plus att det ska finnas tid till behandlingar.

Jag har lagt företaget lite, lite åt sidan faktiskt. Jag går inte in med 120 % varje dag som jag gjorde förut, och det känns så jäkla skönt. (Det går t.o.m. bättre nu) Jag vill leva livet nu och det ska jag göra till 120 %, å vad skönt detta känns! När jag kommer hem ska jag dessutom höra av mig till komvux och börja plugga upp mina betyg, jag längtar!

Lev ut era drömmar säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0