Arlanda

Då sitter vi här igen, lite drygt ett år sedan nu. Och känslan är lika underbar som vanligt :) Det ser bra ut med flygtiderna, inga föreseningar för vårat plan än så länge. Vi har några timmar att slå ihjäl här på Arlanda men det brukar inte vara några problem. Och SJ klarade våran tågresa med bara 40 minuters försening, härligt.

Det stor ett riktigt stort plan precis utanför oss nu, hade vart gött om det varit vårat :) Nu börjar jag förstå vad nära det är, piiirrar i magen:D

Vi 3 underbara veckor i underbara Thailand framför oss, hujeda mig var härligt. Gaaalet bra! :D
Vi hörs säkert om några dagar! Nu ska jag köpa mig lite godis och njuta av stunden. Bye bye Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0