Fredag och LEDIG HELG

Vet ni vilken härlig känsla det är att vara ledig en helg efter att ha jobbat så mycket på den sista tiden? Jag är leeedig. Samtidigt som det är fruktansvärt skönt är det lite stresande på samma gång, bara för att man är så van att jobba helg.. och nu ska jag inte jobba förns i slutet på januari! Halleluja!

Denna ledighet är jag SÅ välförtjänt, enligt mig iaf. Det har varit en tuff höst men mycket jobb och mycket prestation. Hur har jag pallat? Jag ska njuta av varje sekund av min långa ledighet. Nästan en månad. Lyckligt lottad eller vad? Jag har ju iofs slitit för det väldigt hårt också..

Snart ska jag öppna en öl, ta mig lite julgodis som jag fick av min fina vän Cathrine igår, som jag förövrigt hade den underbarste kvällen på länge med igår. Vi relaxade på Sannabadet, pratade, mös och käkade mat tillsammans. Kvalitetstid så det bara skrek om det. Ikväll är det julfest på Sannabadet som väntar, ska bli riktigt kul. Julmat och sen upp till relaxen och bubbla och dricka gott! Måste säga att min arbetsplats har ganska så bra förutsättningar för en lyckad personalfest ;)

Vilken framtid jag har.. uj uj uj :) Har t o m svårt att sova på nätterna för att jag är så speedad av alla positiva tankar. LYCKA!




Vilken goding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0