God fortsättning!

God kväll mina vänner! Har ni haft en bra julhelg? Min har varit underbar. Julafton var hur mysig som helst. Frukost hos mormor, middag hos faster och kvällsmys hos mamma&pappa i Storfors. Igår firade vi med Ns hela famlij hos familjen Berg, en helt underbar kväll!

Ikväll har jag varit och träffat två andra guldklimpar, Bälla och Rickard. det händer inte allt för ofta, men i februari ses vi igen mitt hjärta! Nu har jag precis packat färdigt min resväska och ska krypa ner hos älsk. I morgon bitti åker vi till Sthlm och Arlanda. 3 veckors semester har vi nu framför oss, hur skönt? Nu lämnar vi Sverige för sol, bad, mat och massa, massa mer härligheter som Thai har att bjuda på ♥

Tack alla inblandade för en fantastisk julhelg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0