kvällstankar..

God kväll mina vänner. Jag vet inte vad det blev med mig men jag fick en massa tankar ekandes i mitt huvud precis innan vi skulle lägga oss. En massa drömmar och tankar om framtiden, vilket gjorde att jag var alldeles för rastlös för att somna. Älsklingen har iaf somnat och sover gott. Han ska iväg och jobba i morgon igen, men bara två dagar denna gång.

Jag tänker på vad jag vill göra i framtiden, självklart jobba inom hälsa och friskvård, men jag känner mig inte riktigt färdig utbildad. Jag saknar kunskap som jag vill ha, jag nöjer mig inte riktigt med den jag har. Som det känns i nuläget iaf. Kanske beror det på att jag går hemma ganska mycket och vill ha mera jobb? Jag vet inte.. Jag är t o m sugen på att läsa, plugga, skriva.. Hur ofta är man det? Sitter och kollar på mina betyg och undrar om de skulle hålla, vet inte ens mitt snittbetyg jue.. Ja som sagt, mkt funderingar.. 

Jag har alltid varit lite rädd för unveristet och högskolor, men varför egentligen? Jag har ju faktiskt ett ganska bra läshuvud, dock svårt med engelskan. Jag kom på en superbra idé, att åka till Australien och jobba och lära sig engelska bättre, så är det hindret ur världen plus att jag får min reslängta bedövad ett tag kanske. N pratade på något jobb för honom där, därav mina tankar (vilda fantasier) förståss.

Ja ni ser, det snurrar i huvudet på mig, vilda tankar skulle jag nog påstå. I morgon bitti när jag sätter igång med mitt jobb kanske jag trivs super i den sits jag är, lite små jobb här och där, en trygg vardag med nära och kära runt och kring, ja det vanliga. Vi får väl se :) nej en huvudvärkstablett på det här och sen spikmattan, fick t o m huvudvärk av allt tänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0