Måndag

Hej min fina! Här sitter jag och mumsar på en saftig lussebulle och dricker julte. Kan man börja en måndag bättre? Jag har precis varit ute på en härlig promenad med Mia i snöyran, riktigt skönt ute idag.

Igår smällde jag och älsk till med ett riktigt julbak när jag kom hem ifrån Loka. Lussebullar och pepparkakor. När vi tog fram pepparkaksdegen kom vi på att vi inte hade några formar, så vi formade våra egna pepparkakor. Så fina dom blev :) Lussebullarna blev också bra, första gången jag lyckades med dom faktiskt! Om en liten stund blir det lunch, sedan beger jag mig emot badhuset. Jag har en fullspäckad vecka framför mig! Sen är de härliga lediga tider som väntar ;)




Ser ni Panda i mitten? Och lite affirmationer utformat av älsk :)






Dom blev lika goda som dor ser ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0